У школи се на свим профилима налази 709 ученика. Без недовољних оцена је 50% ученика а са недовољним оценама је 50% ученика. Ово је резултат лошији него прошле године, за 4% има више ученика са недовољним оценама.
Према исказаном успеху највише ученика са позитивним оценама је у трећем и четвртом разреду 54% , у првом разреду (51%), другом разреду (48%). Ученици првог, трећег и четвртог разреда имају већи проценат ученика са позитивним оценама од оних који су са недовољним оценама. Само код ученика другог разреда више је оних који имају недовољне оцене (51%) у односу на позитивно оцењене.
Ученике који су се водили као неоцењени, старешине су сврстале због евиденције у ес-дневнику или као позитивно оцењене или оцењене у категорији са недовољним оценама. Седам ученик је у категорији - претежно неоцењени из 4 и више предмета због дужег одсуства, болести.
ПРЕГЛЕД УСПЕХА И ИЗОСТАЈАЊА НА КРАЈУ ПРВОГ КЛАСИФИКАЦИОНОГ ПЕРИОДА ШКОЛСКЕ 2022/2023. ГОДИНЕ
Р/О |
Број ученика |
Број ученика са недовољним оценама |
Са + успехом |
Изостанци |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 и више |
Укупно |
О |
Н |
УК |
Нер. |
|||
I |
147 |
40 |
15 |
11 |
3 |
3 |
72 |
75 |
2905 |
123 |
3231 |
203 |
II |
173 |
46 |
23 |
10 |
6 |
4 |
89 |
84 |
4362 |
162 |
4904 |
380 |
III |
174 |
39 |
22 |
14 |
4 |
1 |
80 |
94 |
4071 |
76 |
4311 |
164 |
IV |
171 |
43 |
14 |
11 |
10 |
0 |
78 |
93 |
4209 |
132 |
4669 |
328 |
I - IV |
665 |
168 |
74 |
46 |
23 |
8 |
319 |
346 |
15547 |
493 |
17115 |
1075 |
I |
12 |
4 |
4 |
1 |
0 |
0 |
9 |
3 |
127 |
5 |
434 |
302 |
II |
15 |
7 |
3 |
0 |
0 |
0 |
10 |
5 |
628 |
9 |
637 |
0 |
III |
17 |
10 |
3 |
0 |
0 |
3 |
16 |
1 |
929 |
54 |
996 |
13 |
I - III |
44 |
21 |
10 |
1 |
0 |
3 |
35 |
9 |
1684 |
68 |
2067 |
315 |
СВИ |
709 |
189 |
84 |
47 |
23 |
11 |
354 |
355 |
17231 |
561 |
19182 |
1390 |
% |
|
27 |
12 |
7 |
3 |
1 |
50 |
50 |
24 |
1 |
27 |
2 |
2020/2021% |
|
22 |
12 |
6 |
3 |
3 |
46 |
54 |
17 |
0.6 |
19 |
|
ИЗОСТАНЦИ
Просек изостајања на нивоу школе је 24 оправдана изостанка. Број изостанака је у порасту у односу на прошлу годину када је у овом периоду било 17 оправданих по ученику. Ове године у категорији неоправданих изостанака је 1 прошле године 0,6 изостанка.
Забележено је 1390 (2 просечно) нерегулисаних изостанака.
УСПЕХ У ЧЕТВОРОГОДИШЊИМ ПРОФИЛИМА
На четворогодишњим профилима је 665 ученика. Без недовољних оцена је 346 - 55% ученика, са недовољним оценама је 319 – 45% ученика. Ово је исти резултат у односу на прошлу годину.
Унутар разреда више је позитивно оцењених ученика него оних са недовољним оценама у следећим одељењима:
- - Први разред 16,12, 11
- - Други разред 24.21
- - Трећи разред 31, 32, 35, 36
- - Четврти разред 42 – 46 само у одељењу 41 има више ученика са недовољним оценама од позитивно оцењених
Најуспешније одељење по успеху је одељење16, где је од 30 ученика њих 24 са позитивним оценама 80%.
Према проценту ученика без недовољних оцена, по профилима, најбољи су ученици образовних профила ЕТ – 58%, ФА – 54%, следе КО – 43% и СУБО – 38% . Нови образовни профил у првом разреду ФРТ има има 80% ученика са позитивним оценама.
Просек изостајања је већи него прошле године када је било 17 оправданих, 1 неоправдан по ученику а сада је 23 оправдана, и 1 неоправдан по ученику .
Недовољне оцене
Одељење |
Предмет |
Број недовољних оцена |
14 |
Право |
14 |
21 |
Пословни енглески |
20 |
22 |
Историја |
14 |
24 |
Рачуноводство у трговини |
9 |
25 |
Пословна економија |
8 |
Право |
7 |
|
26 |
Историја |
15 |
31 |
Право |
8 |
32 |
Енглески |
7 |
33 |
Осигурање |
15 |
Пословне финасије |
11 |
|
Право |
9 |
|
34 |
Математика |
8 |
35 |
Рачуноводство |
7 |
41 |
Банкарство |
8 |
Право |
16 |
|
42 |
Рачуноводство |
9 |
Статистика |
7 |
|
44 |
Трговинско пословање |
8 |
Математика |
7 |
|
45 |
Социологија |
7 |
46 |
Математика |
10 |
37 |
Психологија потрошача |
9 |
Математика |
7 |
|
17 |
Енглески |
7 |
247 |
Неоцењени
Одељење |
Предмет |
Број неоцењенихученика |
12 |
Историја |
17 |
16 |
Историја |
12 |
Основи финасија |
11 |
|
46 |
Енглески |
25 |
11 |
Историја |
9 |
74 |
ТРГОВЦИ
На овом образовном профилу у три разреда је 44 ученика. Без недовољних оцена је 20% а са недовољним оценама је 80% ученика што је знатно лошији резултата него прошле школске године када је без недовољних било 32% ученика.
Просек изостајања по ученику је 38 оправданих часа и 2 неоправдана часа што је знатно више изостанака него прошле године када је било 23 оправдана изостанка по ученику.
Предлог мера након анализе успеха:
- анализирати разлоге за сваког ученика који је неоцењен ( болест, дуже одсуство, нередовност оцењивања од стране наставника)- одељењски старешина и стручни сарадници
- увести допунску наставу за све предмете где више од 7 ученика има недовољну оцену-Ос и предметни наставници
- обавити разговоре са родитељима ученика који имају 4 и више недовољних оцена –ОС и стручни сарадници.