У школи се на свим профилима налази 709  ученика. Без недовољних оцена је 50% ученика   а са недовољним оценама је 50% ученика. Ово је резултат лошији  него прошле године, за 4% има више ученика са недовољним оценама.

Према исказаном успеху највише ученика са позитивним оценама је у трећем и четвртом разреду 54% , у   првом  разреду (51%),    другом  разреду (48%). Ученици првог, трећег и четвртог разреда  имају већи проценат ученика са позитивним  оценама од оних који су са недовољним оценама. Само код ученика другог разреда више је оних који имају недовољне оцене (51%) у односу на позитивно оцењене.

Ученике који су се водили као неоцењени, старешине су сврстале због евиденције у ес-дневнику или као позитивно оцењене или оцењене у категорији са недовољним оценама. Седам ученик је у категорији - претежно неоцењени из 4 и више предмета због дужег одсуства, болести.

ПРЕГЛЕД УСПЕХА И ИЗОСТАЈАЊА НА КРАЈУ ПРВОГ КЛАСИФИКАЦИОНОГ ПЕРИОДА ШКОЛСКЕ 2022/2023. ГОДИНЕ

Р/О

Број

ученика

Број ученика са недовољним оценама

Са + успехом

Изостанци

1

2

3

4

5 и више

Укупно

О

Н

УК

Нер.

I

147

40

15

11

3

3

72

75

2905

123

3231

203

II

173

46

23

10

6

4

89

84

4362

162

4904

380

III

174

39

22

14

4

1

80

94

4071

76

4311

164

IV

171

43

14

11

10

0

78

93

4209

132

4669

328

I - IV

665

168

74

46

23

8

319

346

15547

493

17115

1075

I

12

4

4

1

0

0

9

3

127

5

434

302

II

15

7

3

0

0

0

10

5

628

9

637

0

III

17

10

3

0

0

3

16

1

929

54

996

13

I -  III

44

21

10

1

0

3

35

9

1684

68

2067

315

СВИ

709

189

84

47

23

11

354

355

17231

561

19182

1390

%

 

27

12

7

3

1

50

50

24

1

27

2

2020/2021%

 

22

12

6

3

3

46

54

17

0.6

19

 

ИЗОСТАНЦИ

Просек изостајања на нивоу школе је 24 оправдана изостанка. Број изостанака је у порасту у односу на прошлу годину када је у овом периоду било 17 оправданих по ученику. Ове године у категорији неоправданих изостанака је 1 прошле године 0,6 изостанка.

Забележено је 1390 (2 просечно)  нерегулисаних изостанака.

УСПЕХ У ЧЕТВОРОГОДИШЊИМ ПРОФИЛИМА

На четворогодишњим профилима је 665 ученика. Без недовољних оцена је 346 - 55% ученика,  са недовољним оценама је 319 – 45%  ученика. Ово је исти  резултат у односу на прошлу годину.

Унутар разреда више  је позитивно оцењених ученика него оних са недовољним оценама у следећим одељењима:

  • - Први разред 16,12, 11
  • - Други разред  24.21
  • - Трећи разред 31, 32, 35, 36
  • - Четврти разред  42 – 46 само у одељењу 41 има  више ученика са недовољним оценама од позитивно оцењених

Најуспешније одељење по успеху је одељење16, где је од 30 ученика њих 24 са позитивним оценама 80%.   

Према проценту ученика без недовољних оцена, по профилима, најбољи су ученици образовних профила ЕТ – 58%, ФА – 54%, следе  КО – 43%  и СУБО – 38%  . Нови образовни профил у првом разреду ФРТ има има 80% ученика са позитивним оценама.

Просек  изостајања је већи  него  прошле године када је  било 17  оправданих, 1 неоправдан по ученику а сада је 23 оправдана, и 1 неоправдан по ученику .

Недовољне оцене

Одељење

Предмет

Број недовољних оцена

14

Право

14

21

Пословни енглески

20

22

Историја

14

24

Рачуноводство у трговини

9

25

Пословна економија

8

Право

7

26

Историја

15

31

Право

8         

32

Енглески

7

33

Осигурање

15

 

Пословне финасије

11

 

Право

9

34

Математика

8

35

Рачуноводство

7

41

Банкарство

8

Право

16

42

Рачуноводство

9

Статистика

7

44

Трговинско пословање

8

Математика

7

45

Социологија

7

46

Математика

10

37

Психологија потрошача

9

 

Математика

7

17

Енглески

7

   

247

Неоцењени

Одељење

Предмет

Број неоцењенихученика

12

Историја

17

16

Историја

12

Основи финасија

11

46

Енглески

25

11

Историја

9

   

74

ТРГОВЦИ

На овом образовном профилу у  три разреда је 44 ученика. Без недовољних оцена је 20%  а са  недовољним оценама је 80%  ученика што је знатно лошији резултата него  прошле школске године када је без недовољних било 32% ученика.

 Просек изостајања по ученику је  38 оправданих часа и 2 неоправдана часа што је знатно више изостанака него прошле године када је било  23 оправдана изостанка по ученику.

 Предлог мера након анализе успеха:

 - анализирати разлоге за сваког ученика који је неоцењен ( болест, дуже одсуство, нередовност оцењивања од стране наставника)- одељењски старешина и стручни сарадници

- увести допунску наставу за све предмете где више од 7 ученика има недовољну оцену-Ос и предметни наставници

- обавити разговоре са родитељима ученика који имају 4 и више недовољних оцена –ОС и стручни сарадници.