У Културном центру Чачак, 7. новембра 2023. године, гостовала је представа „Мед, а можда и млеко“ у извођењу Академије забаве и уметности „О&М“ из Новог Сада, коју су посетили ученици одељења 3/1 и 4/5.
У Културном центру Чачак, 7. новембра 2023. године, гостовала је представа „Мед, а можда и млеко“ у извођењу Академије забаве и уметности „О&М“ из Новог Сада, коју су посетили ученици одељења 3/1 и 4/5.
Дана 23. фебруара 2023. године ученици Економске школе и Гимназије посетили су Сајам туризма у Београду у пратњи професора: Горана Шипетића, Драшка Шарчевића, Данијеле Рвовић и Ане Спасојевић. Туристичка организација Чачка наградила је чачанске ученике овим путовањем. Школе су одабрале по тридесет ученика, који су се истакли у току године на различитим активностима. Награђени ученици су посетили штанд Туристичке организације Чачка, штандове других организација, градова и туристичких агенција. На Сајму су могли да се упознају са могућностима наставка образовања из области менаџмента, туризма и угоститељства. Након обиласка Сајма ученици су посетили Универзитет Сингидунум, где су им представљени образовни профили које организује овај Универзитет. Асистент Маја Обрадовић је ученицима одржала предавање на тему маркетинга и друштвених мрежа.
Ове године одржан је 65. Сајам књига и ученици наше школе и запослени у њој су га посетили 26. октобра. Београд је био пун љубитеља књига који су дошли из Србије, Републике Српске и других крајева нашег региона, јер су пожелели после две године неодржавања Сајма књига да се поново нађу на истом. Више од 270 ученика Економске школе је кренуло у 8 часова за Београд, било на Сајму књига од 10 часова до жељеног термина и након тога провело слободно време до 17 часова. Сви ученици су поштовали договорено време, осетили дах чувене манифестације и са новим искуством се вратили у 19 часова у Чачак. Планиран догађај је у потпуности реализован и на крају треба истаћи добру организацију свих актера овог путовања.
Међународни дан борбе против вршњачког насиља као и сваке године обележавамо последње среде у фебруару под називом „Дан розих мајицаˮ.
Промовисање превенције и заштите деце и ученика од насиља и дискриминације подразумева указивање на значај толеранције, емпатије, поштовање права и различитости, развијање сарадње и оснаживање за ненасилну комуникацију и ненасилно решавање конфликата. Правилником о протоколу поступања у установи у одговору на насиље, злостављање и занемаривање прописане су мере и активности којима се у школи ствара сигурно и подстицајно окружење, негује атмосфера сарадње, уважавања и конструктивне комуникације.
Прилог: Прича о Дану розих мајица
Широм света се последње среде у фебруару обележава као Дан борбе против вршњачког насиља. Све је почело 2007. године, када је група активиста у једној канадској провинцији покренула иницијативу након што је канадски ученик Чарлес МекНил у школу дошао са розе мајицом на себи и због тога претрпео ругање и вербално насиље од својих вршњака. Ученик је розе мајицу обукао у знак подршке мајци оболелој од карцинома дојке. Активисти су купили 50 розе мајица и поделили их његовим вршњацима у школи који су их носили као подршка дечаку. Ученици су почели и сами да долазе у школу облачећи розе мајице, које су тако постале симбол борбе против вршњачког насиља у школама који се широм света обележава последње среде у фебруару.
Активности наших ученика можете видети кроз следеће прилоге :
У периоду од 17.02. до 24.02.2021. године, одржан је пројекат под називом „Startup-уј се, Пробуди предузетника у себи“ које је организовао AISEC тим у Чачку. На овом пројекту учествовало је пет ученика наше школе из одељења II/2, а то су: Лена Белошевић, Кристина Вранић, Кристијан Миловановић, Милица Петровић и Бојана Шибалић од којих су две ученице, Кристина Вранић и Милица Петровић освојиле прво место.
Прва три дана имали смо предавања од стране предузетника и људи који су свој посао започели кроз AISEC тим. Нека од предавања била су на тему: Панел дискусије, Тимског рада и Маркетинга.
Последња три дана решавали смо студију случаја, где смо били подељени у тимове у којима смо имали задатак да осмислимо наше предузеће, одрадимо план рада преко Канвас модела и на самом крају да представимо комисији наш рад.
Предавања су била веома интересантна, занимљива, а понајвше поучна. Упознали смо се са многим битним темама и имали отворену дискусију о идејама нашег предузећа.
Милица Петровић II/2