Обука наставника у решавању развојних проблема и проблема код деце – ученика која имају тешкоће у напредовању
У суботу, 12. октобра и недељу, 13. октобра ове године, запослени професори у Економској школи су у просторијама исте, присуствовали семинару Обука наставника у решавању развојних проблема и проблема код деце – ученика која имају тешкоће у напредовању, под бројем 527.
Тачније, двадесет два професора је пратило презентацију у организацији едукатора Гордане Томовић и Радице Благојевић Радовановић из Ужица.
Уз одређене мапе ума, дијаграма, детаљне анализе постојећих тешкоћа у основној и средњој школи, сви учесници су се могли упознати са одређеним облицима понашања која нису присутна у нашој школи у већем броју, а са којим се тек можемо сусретати. Зато је било добро чути како испратити дете које је хиперактивно или му је смањена пажња због интелектуалних или емоционалних потешкоћа.
Уз одређене савете, стратегије и методе, могуће је, са одређеним бројем ученика, остварити напредак у образовању и помоћи, најпре ученику, па породици и друштву. У врло садржајној причи, професори су провели шеснаест сати у изучавању поменуте материје. Истовремено, школа се на прави начин прикључила обележавању НЕДЕЉЕ ДЕТЕТА и борби против дислексије.