Од почетка другог полугодишта, 18.1.2021. године реализује се настава по комбинованом моделу.
Од 8.3.2021. године реализује се настава на даљину, онлајн.
Од 29. марта 2021. године, дозвољено је позивање ученика у школу уз поштовање свих епидемиолошких мера да одговарају или раде писмене провере.
Одељењска већа за ученике завршних разреда реализована су 6.4.2021. године онлајн, за остала одељења 13-14.4.2021. године у наставничкој канцеларији. Поређење резултата у овој анализи није валидно јер прошле школске године, 16.3.2020. прекинута је редовна настава и прешло се на онлајн наставу тако да класичног томесечја и анализе резултата није било. Резултате од ове школске године поредићемо повремено са резултатима из школске 2018/2019. године.
У школи се на свим профилима налази 770 ученика. Без недовољних оцена је 504 ученикa (65%) , са недовољним оценама је 265 ученика (35%). Један ученик је неоцењен. Ово је битно бољи резултат у односу на 2018/2019. годину када је без недовољних оцена било 47% ученика, са недовољним оценама 53% ученика.
Према исказаном успеху највише ученика са позитивним оценама је ове године у четвртом разреду
77% , потом у трећем 69%, првом 64%, а најслабији успех постигли су ученици другог разреда где је 62% ученика са позитивним оценама.
Од почетка другог полугодишта, 18.1.2021. године реализује се настава по комбинованом моделу.
Од 8.3.2021. године реализује се настава на даљину, онлајн.
Од 29. марта 2021. године, дозвољено је позивање ученика у школу уз поштовање свих епидемиолошких мера да одговарају или раде писмене провере.
Одељењска већа за ученике завршних разреда реализована су 6.4.2021. године онлајн, за остала одељења 13-14.4.2021. године у наставничкој канцеларији. Поређење резултата у овој анализи није валидно јер прошле школске године, 16.3.2020. прекинута је редовна настава и прешло се на онлајн наставу тако да класичног томесечја и анализе резултата није било. Резултате од ове школске године поредићемо повремено са резултатима из школске 2018/2019. године.
У школи се на свим профилима налази 770 ученика. Без недовољних оцена је 504 ученикa (65%) , са недовољним оценама је 265 ученика (35%). Један ученик је неоцењен. Ово је битно бољи резултат у односу на 2018/2019. годину када је без недовољних оцена било 47% ученика, са недовољним оценама 53% ученика.
Према исказаном успеху највише ученика са позитивним оценама је ове године у четвртом разреду
77% , потом у трећем 69%, првом 64%, а најслабији успех постигли су ученици другог разреда где је 62% ученика са позитивним оценама.
ПРЕГЛЕД БРОЈА УЧЕНИКА КОЈИ ИМАЈУ НЕДОВОЉНЕ ОЦЕНЕ
НА КРАЈУ TРЕЋЕГ КЛАСИФИКАЦИОНОГ ПЕРИОДА ШКОЛСКЕ 2020/2021. ГОДИНЕ
Р |
Бр. Уч. |
Број ученика са недовољним оценама |
Са + |
Изостанци |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 и више |
Укупно |
Неоц. |
О |
Н |
УК |
Нерег. |
|||
I |
177 |
30 |
15 |
9 |
2 |
6 |
62 |
1 |
114 |
5491 |
253 |
5919 |
175 |
II |
176 |
37 |
16 |
8 |
2 |
4 |
67 |
0 |
109 |
4753 |
354 |
5151 |
44 |
III |
171 |
25 |
14 |
10 |
3 |
1 |
53 |
0 |
118 |
4857 |
374 |
5249 |
18 |
IV |
179 |
25 |
13 |
4 |
0 |
0 |
42 |
0 |
137 |
5958 |
395 |
6395 |
42 |
I - IV |
703 |
117 |
58 |
31 |
7 |
11 |
224 |
1 |
478 |
21059 |
1376 |
22714 |
279 |
% |
|
17 |
8 |
4 |
1 |
2 |
32 |
0 |
68 |
30 |
2 |
32 |
|
I |
20 |
4 |
1 |
5 |
0 |
1 |
11 |
0 |
9 |
581 |
25 |
620 |
14 |
II |
27 |
4 |
4 |
6 |
2 |
0 |
16 |
0 |
11 |
1117 |
30 |
1147 |
0 |
III |
20 |
8 |
4 |
2 |
0 |
0 |
14 |
0 |
6 |
652 |
96 |
748 |
0 |
I - III |
67 |
16 |
9 |
13 |
2 |
1 |
41 |
0 |
26 |
2350 |
151 |
2515 |
14 |
% |
|
24 |
13 |
19 |
3 |
2 |
61 |
0 |
39 |
35 |
2 |
37 |
|
I - IV |
770 |
133 |
67 |
44 |
9 |
12 |
265 |
1 |
504 |
23049 |
1527 |
24869 |
293 |
% |
|
17 |
9 |
6 |
1 |
2 |
35 |
|
65 |
30 |
2 |
32 |
|
ИЗОСТАНЦИ
У односу на прошлу школску годину због специфичности реализације наставе битно је мање изостајања. Просек изостајања је 30 оправданих, 2 неоправдана по ученику, а 2018/2019. године просек изостајања је био 67 оправданих и 2 неоправдана по ученику. Ове године ученици првог разреда одступају од уобичајене праксе да са узрастом расте и број изостанака. Ове године најмање изостају ученици другог и трећег разреда , највише четвртог а прваци су одмах иза њих са просечним бројем укупни изостанака од 32 .
УСПЕХ У ЧЕТВОРОГОДИШЊИМ ПРОФИЛИМА
На четворогодишњим профилима је 703 ученика. Без недовољних оцена је 478 ученика-68% ученика, са недовољним оценама је 224 ученика - 32% ученика. Ово је бољи резултат у односу на 2018/2019. годину када је без недовољних оцена било 48% ученика а са недовољним оценама 52% ученика.
Према исказаном успеху највише ученика са позитивним оценама је ове године у четвртом разреду
77% , потом у трећем 69%, првом 64%, а најслабији успех постигли су ученици другог разреда где је 62% ученика са позитивним оценама.
Распони по одељењима истог разреда у изостанцима.
- први разред- укупни изостанци се крећу од 740-1495
- други разред- укупни изостанци се крећу од 749-1025
- трећи разред- укупни изостанци се крећу од 660-1184
- четврти разред- укупни изостанци се крећу од 704-1345
Приметан је велики распон неоправданих изостанака унутар истог разреда
Први разrед: 12-91
Други разред: 14-103
Трећи разред: 34-75
Четврти разред: 40-107
Према броју недовољних оцена по профилима најбољи су ученици ФА где је ове године 76% без недовољних оцена, иза њих су ЕТ – 66%, КО и СУБО – 63%.
Највише изостају ученици КО - 41 изостанак по ученику, потом СУБО-39 изостанака просечно по ученику, ФА-30 а најмање изостају ученици ЕТ-26 изостанака просечно по ученику.
УСПЕХ У ТРОГОДИШЊЕМ ПРОФИЛУ ТРГОВАЦ
На овом образовном профилу у три разреда је 67 ученика. Од тог броја без недовољних оцена је 26 ученика-39% а са недовољним оценама 41ученик -69% ученика.
Трговци имају просечно 35 оправданих, 2 неоправдана што је такође знатно мање него претходних година.