Успех ученика на крају другог класификационог периода у школској 2022/23. години
У првом полугодишту школу је похађала 708 ученикa у 26 одељења образовних профила: економски техничар, финансијски администратор, финансијско рачуноводствени техничар, комерцијалиста, службеник у банкарству и осигурању и трговац.
Извештај о успеху и владању ученика свих профила на крају другог класификационог периода у школској 2022/2023. години
На крају првог полугодишта у 26 одељења је 708 ученика. Са позитивним успехом је 521 ученик (74%), 25 (3%) ученика је неоцењено, са недовољним оценама је 162 (23%) ученика. Број неоцењених ученика је знатно мањи него прошле школске године јер се ради по редовном режиму према Календару рада.
Ученици су направили 36694 оправданих изостанака, 1028 неоправданих , укупно 37902, нерегулисаних 180. Просек изостајања је 52 оправдана изостанка по ученику и 1 неоправдан по ученику. Година иза нас није референтна за поређење због начина рада и трајања полугодишта.
Бројно стање |
Успех ученика |
Неоцењени |
Владање ученика |
Изостанци укупно/просек по ученику |
||||||||||||||||||
Oдељење |
м |
ж |
У. К. |
Одличан |
Врло добар |
Добар |
Довољан |
УКУПНО |
Са 1 недовољном |
Са 2 недовољне |
Са 3 и више недовољних |
УКУПНО |
Примерно |
Врло добро |
Добро |
Довољно |
Незадовољавајуће |
О |
Н |
нер |
УК |
|
I-IV |
192 |
472 |
664 |
127 |
247 |
123 |
1 |
498 |
89 |
26 |
31 |
146 |
20 |
636 |
12 |
11 |
5 |
0 |
337 49 |
926 |
152 |
348 27 |
I-III |
12 |
32 |
44 |
1 |
13 |
9 |
0 |
23 |
4 |
8 |
4 |
16 |
5 |
40 |
3 |
1 |
0 |
0 |
2945 |
102 |
28 |
3075 |
УК |
204 |
504 |
708 |
128 |
260 |
132 |
1 |
521 |
93 |
34 |
35 |
162 |
25 |
676 |
15 |
12 |
5 |
0 |
366 94 |
10 28 |
180 |
37902 |
% |
|
|
|
18 |
37 |
19 |
|
74 |
13 |
5 |
5 |
23 |
3 |
95 |
|
|
|
|
52 |
1 |
|
53 |
Табела . Успех ученика на нивоу школе
Успех ученика на четворогодишњим профилима:
На четворогодишњим образовним профилима је 664 ученика, 498 (75%) ученика је без недовољних оцена , а са недовољним оценама је 146 (22%) ученика, а 20 (3%) ученика је неоцењено.
Одличних је 127 (19%), врло добрих 247 (37%), добрих 123 (18 %).
У категорији ученика са недовољним оценама највише је ученика са једном недовољном 89 (13%), са две недовољне је 26 (4%) а у категорији са три и више недовољних је 31 (5%) ученика.
Ученици су направили 33749 оправданих изостанака, 926 неоправданих , укупно 34827. Нерегулисаних изостанака је 152. Просек изостајања је ове године 51 оправдан изостанак и 1 неоправдан по ученику.
Примерно владање има 636 (96%) ученика, а 28 ученика има смањену оцену из владања.
Најбољи успех су остварили ученици четвртог разреда , следе ученици првог , потом другог разреда, и на крају, ученици трећег разреда. Најмањи проценат неоцењених ученика је у четвртом разреду док се у осталим разредима тај број креће од 5-6 ученика.
Што се тиче изостанака, највише изостанака имају ученици другог и четвртог разреда где је просечно 52-55 оправданих по ученику , у првом разреду просек је 48 а у трећем разреду 49 изостанка по ученику. У другом и четвртом разреду просек неоправданих је 2 по ученику.
Бројно стање |
Успех ученика |
Неоцењени |
Владање ученика |
Изостанци укупно/просек по ученику |
||||||||||||||||
Oдељење |
У. К. |
Одличан |
Врло добар |
Добар |
Довољан |
УКУПНО |
Са 1 недовољном |
Са 2 недовољне |
Са 3 и више недовољних |
УКУПНО |
Примерно |
Врло добро |
Добро |
Довољно |
Незадовољавајуће |
О |
Н |
нер |
УК |
|
I |
147 |
16 |
51 |
43 |
1 |
111 |
19 |
3 |
9 |
31 |
5 |
141 |
3 |
3 |
0 |
0 |
6983 |
163 |
8 |
7154 |
II |
173 |
27 |
66 |
33 |
0 |
126 |
24 |
9 |
8 |
41 |
6 |
168 |
2 |
2 |
1 |
0 |
9491 |
284 |
51 |
9826 |
III |
173 |
44 |
59 |
19 |
0 |
122 |
27 |
9 |
9 |
45 |
6 |
173 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8383 |
182 |
28 |
8593 |
IV |
171 |
40 |
71 |
28 |
0 |
139 |
19 |
5 |
5 |
29 |
3 |
154 |
7 |
6 |
4 |
0 |
8892 |
297 |
65 |
9254 |
УК |
664 |
127 |
247 |
123 |
1 |
498 |
89 |
26 |
31 |
146 |
20 |
636 |
12 |
11 |
5 |
0 |
33749 |
926 |
152 |
34827 |
% |
|
19 |
37 |
18 |
|
75 |
13 |
4 |
5 |
22 |
3 |
96 |
|
|
|
|
51 |
1 |
|
52 |
Табела . Успех ученика на нивоу четворогодишњим профилима
Успех ученика на трогодишњим профилима:
У три одељења трговаца, од првог до трећег разреда има 44 ученика, 23 ученика је имало позитиван успех, са недовољним оценама је 16 ученика, а 5 ученика је неоцењено.
Одличан је 1 ученик, 13 врло добрих, 9 добрих ученика . Нема ученика са довољним успехом.
Ученици овог профила начинили су 2945 оправданих изостанака, 102 неоправдана, укупно 3075 изостанка. Просечно оправдано изостајање је 67 часова по ученику, 2 неоправдана по ученику.
Најбољи успех на образовном профилу трговац су постигли ученици трећег разреда.
Бројно стање |
Успех ученика |
Неоцењени |
Владање ученика |
Изостанци укупно/просек по ученику |
||||||||||||||||
Oдељење |
У. К. |
Одличан |
Врло добар |
Добар |
Довољан |
УКУПНО |
Са 1 недовољном |
Са 2 недовољне |
Са 3 и више недовољних |
УКУПНО |
Примерно |
Врло добро |
Добро |
Довољно |
Незадовољавајуће |
О |
Н |
нер |
УК |
|
I7 |
13 |
0 |
2 |
5 |
0 |
7 |
1 |
3 |
0 |
4 |
2 |
13 |
0 |
0 |
0 |
0 |
548 |
9 |
28 |
585 |
II7 |
14 |
1 |
4 |
1 |
0 |
6 |
3 |
2 |
1 |
6 |
2 |
14 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1032 |
15 |
0 |
1047 |
III7 |
17 |
0 |
7 |
3 |
0 |
10 |
0 |
3 |
3 |
6 |
1 |
13 |
3 |
1 |
0 |
0 |
1365 |
78 |
0 |
1443 |
УК |
44 |
1 |
13 |
9 |
0 |
23 |
4 |
8 |
4 |
16 |
5 |
40 |
3 |
1 |
0 |
0 |
2945 |
102 |
28 |
3075 |
% |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
36 |
11 |
|
|
|
|
|
67 |
2 |
1 |
70 |
Табела . Успех ученика на образовном профилу трговац
Закључци и мере поводом анализе успеха и владања ученика на крају првог полугодишта:
- Успех ученика на полугодишту је бољи у односу на исти период прошле године
- Са позитивним успехом на нивоу школе је 75% ученика а са недовољним оценама је 22% , 3% ученика је неоцењено
- Број изостанака је на полугодишту већи него прошле године , али се мора узети у обзир да је полугодиште било регуларно и по трајању и по начину рада
- Број неоцењих ученика је скоро двоструко мањи него прошле године и повезан је са ученицима који су имали озбиљне здравствене тегобе током целог полугодишта
- Најуспешнији су ученици четвртог разреда , где 81% ученика има позитиван успех. Најуспешнија су одељења 4/3 и 4/5 где су по два ученика са недовољним оценама.
- Ученици првог разреда имају 76% позитивно оцењених ученика. Најуспешније је одељења 1/1 где је само један ученик са недовољним оценама.
- Ученици другог разреда имају 73% позитивно оцењених ученика. Најуспешније је одељења 2/6 где су четири ученика са недовољним оценама.
- Одељења са највише ученика са недовољним успехом, по разредима: 3/3 -11, 4/1 -9, 2/3 -12, 1/4 -12, 1/8 – 11 ученика
Предлог мера на основу анализе успеха и владања ученика на крају првог класификационог периода:
- одржати одељењска већа за одељења која имају највећи број ученика са недовољнимх оценама и неоцењених ученика – рок: 30. јануар
- одржати састанке одељењске заједнице и одељењског старешине у циљу анализе стања у одељењу и предлога мера за унапређивање рада у одељењу – рок: 30. јануар
- на родитељским састанцима упознати родитеље са мерама које су предложене на седницама и у име школе и предлогом активности за родитеље- рок:време одржавања првих родитељских састанака у другом полугодишту
- планирати допунску наставу сходно успеху ученика